Email: info@nodak.ir - Tel: 22864486




شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید

اتمام مرحله تدوین آیین‌نامه‌ها و نظام‌نامه‌های مدیریت دانش در شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید



با توجه به اهمیت موضوع مدیریت دانش در دستگاه­‌های اجرایی کشور و در راستای تحقق بند ۱۶ سیاست­‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری، مبنی بر دانش­‌بنیان کردن نظام اداری از طریق بکارگیری اصول مدیریت دانش و یکپارچه‌سازی اطلاعات، با ابتناء بر ارزش‌های اسلامی، سیاست­‌های کلی علم و فناوری و همچنین در اجرای تکلیف مقرر در برنامه پنجم از برنامه دوم اصلاح نظام اداری و دستورالعمل مدیریت دانش در دستگاه­‌های اجرایی، شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید پروژه “طرح استقرار نظام جامع مدیریت دانش در شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید” را تعریف و در دستور کار خود قرار داد.

در این راستا شرکت مشاوره مهندسی نداک به‌عنوان یک شرکت دانش­‌بنیان و پیشرو در استقرار نظام مدیریت دانش در سازمان­‌های کشور، نسبت به طراحی شرح خدمات این پروژه مبتنی بر نظام‌­نامه مدیریت دانش دستگاه‌های اجرایی کشور اقدام نمود.

پروژه تعریف شده در شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، شامل ۶ مرحله (فاز) کلی به شرح ذیل می‌باشد:

این پروژه از پاییز سال جاری آغاز شده و پس از اتمام فاز شناخت و برنامه‌ریزی پروژه، اقدامات لازم در راستای سنجش بلوغ مدیریت دانش شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید متناسب با مدلی مناسب، در دستور کار شرکت مشاوره مهندسی نداک قرار گرفت.

در این فاز به شناسایی و سنجش بلوغ مدیریت دانش این شرکت، عوامل موثر بر پیاده‌‌‌سازی مدیریت دانش و شناسایی نقاط قوت و ضعف موجود در این حوزه پرداخته شد.

پس از شناسایی حوزه‌های دانشی و ترسیم درخت دانش یکپارچه، اقدامات لازم در راستای پیشبرد فاز پنجم این پروژه در دستور کار کارشناسان این شرکت قرار گرفت. در همین راستا ۶ آیین‌نامه و دستورالعمل تدوین و در اختیار شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید قرار گرفت.

در حال حاضر این پروژه با بیش از ۷۵ درصد پیشرفت، در فاز آخر خود (استقرار سیستم جامع نرم‌افزاری مدیریت دانش نداک) قرار دارد.

 

منبع: مشاوره مهندسی نداک




سایر اخبار



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *