Email: info@nodak.ir - Tel: 22864486





تشکیل کمیته راهبری مدیریت دانش در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب



شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت تابع شرکت ملی نفت ایران با ۴۵ میدان و ۶۵ هیدروکربوری بزرگ و کوچک در گستره‌ای افزون بر ۷۰ هزار کیلومتر مربع از استان بوشهر تا شمال خوزستان، حدود ۸۰ درصد نفت خام و ۱۶ درصد گاز کشور را تولید می‌کند. شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب دارای ۵ شرکت بهره‌برداری نفت و گاز است که بر ساس موقعیت جغرافیایی و میدان‌های اصلی شامل کارون، مارون، آغاجاری، گچساران و مسجدسلیمان تشکیل شده‌اند.

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مبتنی بر احساس نیاز و ضرورت، به استقرار مدیریت دانش مبتنی بر یک رویکرد نظام‌یافته و یکپارچه در تمام سطح شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با هدف ایجاد نگرش و زیرساخت مناسب، افزایش قدرت دانش سازمانی و افزایش بهره‌وری اقدام نمود. در همین راستا، با توجه به تجربیات موفق شرکت مشاوره مهندسی نداک در استقرار و پیاده‌سازی طرح‌های مدیریت دانش در شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ کشور، این شرکت به‌عنوان مجری طرح استقرار سیستم مدیریت دانش در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب انتخاب شد.

طرح استقرار سیستم مدیریت دانش در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در ۸ فاز اصلی و ۳ حوزه کلان “فرهنگ سازمانی”، “ساختار سازمانی” و “فناوری اطلاعات” در دست اجرا است. تاکنون فازهای شناخت و سنجش سطح بلوغ مدیریت دانش در این شرکت انجام شده است. در راستای پیشبرد این طرح، در حال حاضر کمیته راهبری مدیریت دانش با هدف طراحی، تدوین، تایید و ابلاغ استراتژی‌ها و سیاست‌های کلان سازمان در حوزه‌های دانشی و مدیریت دانش است.




سایر اخبار



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *