Email: info@nodak.ir - Tel: 22864486




شرکت فناپ زیرساخت - مشاوره مهندسی نداک

آغاز طرح استقرار مدیریت دانش در شرکت فناپ زیرساخت



فناوری اطلاعات و ارتباطات، صنعت هوشمند و فناوری‌های تحول‌آفرین، از جمله حوزه‌هایی هستند که در عصر حاضر، که به عصر اطلاعات مشهور است، مورد توجه بسیاری قرار گرفته‌اند.

شرکت زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ زیرساخت) به‌عنوان نخستین اپراتور صنعت هوشمند در کشور، راهکارها و زیرساخت‌های انقلاب صنعتی چهارم را به شرکت‌ها و صنایع ارائه می‌دهد. این شرکت فعالیت خود را بر یکپارچه‌سازی زیرساخت‌ها و راهکارهای هوشمندسازی ساختمان‌ها با فناوری اینترنت اشیاء و همچنین حمل و نقل هوشمند متمرکز کرده است. ارائه خدمات پشتیبانی فنی، نگهداری و تعمیرات تخصصی تجهیزات سخت‌افزاری در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات، از دیگر فعالیت‌های شرکت فناپ زیرساخت است.

با توجه به اهمیت مدیریت دانش و ضرورت آن در حوزه هوشمندسازی و فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات، شرکت فناپ زیرساخت تصمیم به پیاده‌سازی و استقرار مدیریت دانش گرفت. در همین راستا، استقرار و پیاده‌سازی مدیریت دانش در این شرکت با توجه به تخصص و توانمندی لازم، به شرکت مشاوره مهندسی نداک سپرده شد.

طرح استقرار مدیریت دانش در شرکت فناپ زیرساخت، شامل ۵ مرحله (فاز) کلی شامل شناخت، سنجش بلوغ مدیریت دانش، آموزش و توسعه فرهنگ مدیریت دانش، تدوین آیین‌نامه‌ها و نظام‌نامه‌های مدیریت دانش و تدوین نیازمندی‌های نرم‌افزار مدیریت دانش است.




سایر اخبار



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *