Email: info@nodak.ir - Tel: 22864486




شرکت مهندسی مشاور طوس آب - مشاوره مهندسی نداک

پیاده‌سازی طرح مدیریت دانش در شرکت مهندسی مشاور طوس آب



شرکت مهندسی مشاور طوس آب در سال ۱۳۶۳ و با هدف توسعه صنعت آب کشور تاسیس گردید. پس از حدود ۴۰ سال فعالیت، این شرکت توانسته است با تمرکز بر ماموریت سازمانی خود و با تکیه بر رهبری شاخص و معتبر و کارکنانی متخصص و ورزیده، فضای کاری خود را از طریق رشد کیفی و ارتقاء بهره‌وری در پروژه‌های داخل و خارج از کشور گسترش بدهد.

شرکت مهندسی مشاور طوس آب در ۱۹ حوزه فعالیت داشته و بالغ بر ۱۲۵۰ پروژه انجام شده را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد. این شرکت در چهارچوب منشور اخلاق مهندسی و با تلفیق دستاوردهای علوم و فنون روز دنیا و تکیه بر تجربه و خلاقیت سرمایه‌های انسانی خود، رضایتمندی کارفرمایان را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

اکنون و با توجه به ضرورت مدیریت دارایی‌های دانشی، این شرکت پیاده‌سازی مدیریت دانش را در دستور کار خود قرار داده است. این مهم با توجه به صلاحیت و تخصص مورد نیاز، به شرکت مشاوره مهندسی نداک سپرده شده است. پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت مهندسی مشاور طوس آب، در سه بعد فرهنگ سازمانی، ساختار سازمانی و فناوری اطلاعات با هدف سوق شرکت در مسیر تبدیل شدن به یک سازمان دانش‌محور صورت می‌پذیرد.

هدف نهایی شرکت مهندسی مشاور طوس آب از بکارگیری مدیریت دانش، تبدیل شدن به یک شرکت “دانش‌محور”، “یادگیرنده” و “ارائه دهنده دانش روز در سطح ملی و بین‌المللی” است.




سایر اخبار



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *