Email: info@nodak.ir - Tel: 22864486




مدیریت دانش در سازمان بنادر و دریانوردی

بهره‌برداری از نرم‌افزار جامع مدیریت دانش نداک در سازمان بنادر و دریانوردی



با توجه به اهمیت دانش و تجربیات تولید شده در فرایندهای کاری، سازمان بنادر و دریانوردی که یکی از سازمان‌های دولتی ایران بوده و به امور بندرها و دریانوردی در کشور جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد، پس از بررسی‌های متعدد صورت گرفته، پیاده‌سازی نظام جامع مدیریت دانش را به شرکت مشاوره مهندسی نداک سپرد.

در راستای استقرار نظام مدیریت دانش در سازمان بنادر و دریانوردی، نرم‌افزار جامع مدیریت دانش نداک به‌عنوان پیشرفته‌ترین نرم‌افزار‌ حال حاضر کشور در زمینه‌ مدیریت دانش، بر روی سرور سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفت و هم‌اکنون قابل بهره‌برداری است.

این نرم‌افزار دارای ویژگی‌هایی همچون ایجاد شبکه‌ای یکپارچه در سطح سازمان، ثبت و بازیابی دانش‌های ایجاد شده در ذهن کارکنان و تسهیم آن در بین کلیه‎ کارکنان سازمان، طرح مسائل و مشکلات با متخصصان بوسیله ارتباط مستقیم با کارکنان و اخذ بهترین تصمیم‌گیری‌ها و … می‌باشد.

در راستای استقرار نظام مدیریت دانش در سازمان بنادر و دریانوردی، تاکنون اقدامات دیگری نیز نظیر شناخت و سنجش بلوغ مدیریت دانش، تدوین استراتژی مدیریت دانش، برگزاری دوره‌های آموزشی و مواردی دیگر صورت پذیرفته‌ است.




سایر اخبار



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *