Email: info@nodak.ir - Tel: 22864486





انتخاب کتاب «دانش فنی و مدیریتی بزرگراه شهید بروجردی» به‌عنوان اثر برگزیده جشنواره پژوهش و نوآوری



به گزارش روابط عمومی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، “سیزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری” و “هشتمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی”، ۲۴ آذرماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار شده و با معرفی آثار برتر به کار خود پایان داد. کتاب «دانش فنی و مدیریتی بزرگراه شهید بروجردی» بنا به نظر کمیته داوران علمی این جشنواره به‌عنوان اثر برگزیده اعلام شد.
این کتاب به کوشش مرکز مدیریت دانش و اسناد فنی سازمان و توسط شرکت مشاوره مهندسی نداک به‌عنوان مجری طرح شناسایی و مستندسازی درس‌آموخته‌های پروژه، گردآوری و تهیه شده است. محتوای این کتاب ترکیبی از دانش فنی و مدیریتی بوده و با همفکری متخصصان ارکان مختلف پروژه‌های عمرانی از قبیل کارفرمایان، مشاوران، پیمانکاران و ناظران گردآوری شده است؛ به شکلی که حاوی اطلاعات فنی مراحل مختلف پروژه بزرگراه شهید بروجردی اعم از مطالعات، طراحی و اجرا می‌باشد.
پس از انتخاب نفرات برتر، لوح‌های تقدیر به رسم یادبود برای جناب آقای حق لطفی سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، جناب آقای معصومی مدیر مرکز دانش و اسناد فنی و جناب آقای آفریده مدیرعامل شرکت دانش بنیان مشاوره مهندسی نداک اعطا شد.




سایر اخبار



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *