Email: info@nodak.ir - Tel: 22864486





برگزاری اولین همایش تقدیر از برترین‌های مدیریت دانش در شرکت مجتمع فولاد خراسان



اولین همایش تقدیر از برترین‌های مدیریت دانش در دفتر معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت مجتمع فولاد خراسان برگزار گردید.

دکتر صبوریان طی سخنانی به تبیین جایگاه دانش و تجربه در شرکت مجتمع فولاد خراسان و نقش کارکنان دانشی در تثبیت اهداف سازمان و پیشبرد استراتژی‌های تعیین شده پرداختند. ایشان در بخشی از سخنان خود فرمودند: «کارکنان فولاد خراسان، با توجه به عرق و دلبستگی به سازمان، تجربیات ارزنده خود را در اختیار شرکت قرار می‌دهند و همچون شخصی که ذرات وجودش با پیشرفت و موفقیت سازمان دچار شعف و شادمانی می‌شود و تعلق خاطر ویژه‌ای به این محیط و کارکنان آن دارد، با آغوش باز و کاملاً داوطلبانه با این معاونت همکاری نموده‌اند. تقدیر و پاداش تخصیص یافته ذره‌ای از زحمات ایشان را هم جبران نمی‌کند و در برابر ارزش والای دانش ایشان بسیار اندک است.» همچنین ایشان از تمامی کسانی که با دبیرخانه مدیریت دانش همکاری داشته‌اند صمیمانه تشکر کردند و آرزوی موفقیت و پیروزی نمودند.

در ادامه و پس از سخنان معاونین محترم برنامه‌ریزی و فناوری و بهره‌برداری و تقدیر و تشکر ایشان از دانش کاران برتر سال ۹۹، هدایایی به رسم یادبود به ایشان اهدا گردید.

شایان ذکر است که در حال حاضر ۷۵ نفر از همکاران در تعداد ۹۰ جلسه اقدام به انتقال دانش و تجربه خویش به همکاران جدیدالاستخدام نموده‌اند که این تجارب در آینده نزدیک بر روی شیر فولدر اختصاصی مدیریت دانش قرار گرفته و در اختیار تمامی همکاران خواهد بود.




سایر اخبار



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *