Email: info@nodak.ir - Tel: 22864486




صندوق کارآفرینی امید - مشاوره مهندسی نداک

نصب نرم افزار مدیریت دانش مشاوره مهندسی نداک در صندوق کارآفرینی امید



صندوق کارآفرینی امید یک نهاد عمومی غیردولتی است که به‌ صورت کاملاً غیرانتفاعی و با رویکرد بانکداری اجتماعی و با هدف حمایت از گروه‌های اجتماعی غیر بانک‌پذیر و کسب‌وکارهای خرد و کوچک و متوسط تأسیس شده است.

این صندوق به‌عنوان بازوی حمایتی دولت در حمایت مالی از جوانان تحصیل‌کرده و دارای مهارت، زنان سرپرست خانوار، روستاییان، نخبگان، کارآفرینان در قالب ایجاد کسب‌وکار خرد و کوچک با رویکرد توانمندسازی و شبکه‌سازی هم‌افزا و تکمیل زنجیره ارزش با استراتژی جلب مشارکت‌های مردمی از طریق ایجاد و توسعه صندوق‌های تخصصی سرمایه‌گذاری و تأمین مالی، توسعه مشارکت‌های خیرین و بهره‌گیری از ظرفیت و مزیت‌های اقتصادی فعالیت دارد.

صندوق کارآفرینی امید برای دستیابی به پیشرفت‌های سریع، هم‌افزایی در کار و کم‌کردن فاصله نسبت به سازمان‌های پیشروی مشابه در کشور و حتی دنیا، درصدد پیاده‌سازی مدیریت دانش است. این صندوق برای ارائه خدمات بهتر به رفتار حاکم بر مجموعه خود، انعطاف‌پذیربودن محتوای برنامه‌های جاری، تبادل اطلاعات و دانش و بهره‌گیری از متدهای مختلف، به یک سیستم جامع پیاده‌سازی مدیریت دانش تمایل پیدا کرده است.

از این رو و پس از انجام بررسی‌های متعدد، پروژه پیاده‌سازی و استقرار نظام جامع مدیریت دانش در مجموعه خود را به مشاوره مهندسی نداک سپرد.

پروژه تعریف شده در این صندوق دارای ۳ مرحله (فاز) کلی به شرح ذیل است:

پس از سپری شدن مراحل ذکر شده، نرم افزار مدیریت دانش مشاوره مهندسی نداک به‌عنوان پیشرفته‌ترین نرم افزار مدیریت دانش کشور بر روی سرور صندوق کارآفرینی امید قرار گرفت و هم‌ اکنون قابل بهره‌‌برداری است.




سایر اخبار



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *