Email: info@nodak.ir - Tel: 22864486




شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت - مشاوره مهندسی نداک

نصب نرم‌ افزار مدیریت دانش مشاوره مهندسی نداک در شرکت راه‌ اندازی و بهره‌ برداری صنایع نفت



شرکت راه‌ اندازی و بهره‌ برداری صنایع نفت (OICO) به‌عنوان یکی از شرکت‌های تخصصی حوزه راه‌ اندازی، بهره‌ برداری، نگهداری و تعمیرات در گروه مهندسی و ساختمان صنایع نفت (OIEC Group) در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰ تأسیس گردید.

این شرکت مفتخر به ایفای نقش در حیات بخشی و پایداری تولید در طرح‌های ملی و مهم صنعت نفت همچون پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس، فازهای عظیم گازی ۱۷ و ۱۸ و نیز ۲۰ و ۲۱ در منطقه پارس جنوبی و میادین نفتی آذر و آزادگان شمالی در جنوب و غرب کشور می‌باشد.

شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت با نیروی انسانی بالغ بر ۴۶۰۰ نفر در یک دهه فعالیت خویش توانسته است در حوزه‌های توسعه و تعالی نیروی انسانی، حفاظت از محیط‌ زیست و ارائه خدمات متعدد با رویکرد پایبندی به مسئولیت اجتماعی شایستگی‌های خود را به اثبات برساند.

 با توجه به نیاز این شرکت به یک نرم افزار مدیریت دانش جهت ثبت و به اشتراک گذاری دانش‌های حاصله از فرایندهای کاری میان کارکنان، نرم‌ افزار جامع مدیریت دانش شرکت مشاوره مهندسی نداک به‌عنوان پیشرفته‌ترین نرم‌ افزار‌ حال حاضر کشور در زمینه‌ مدیریت دانش، بر روی سرور شرکت راه اندازی و بهره برداری از صنایع نفت قرار گرفت و هم‌ اکنون قابل بهره‌ برداری است.

در همین راستا چندین جلسه با کارشناسان مدیریت دانش شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت برگزار و  اقدامات زیر به منظور استقرار نرم افزار مدیریت دانش در این شرکت در دستور کار قرار گرفت و انجام شد:

منبع: مشاوره مهندسی نداک




سایر اخبار



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *